Public Search
Finance Professionals
Public Search is bemiddelaar van financiële professionals in de zorg, onderwijs & bij gemeenten. Zij ondergingen een rebranding met een ingrijpende naamswijziging en nieuwe huisstijl. Wij werden gevraagd om de communicatie van deze rebranding te begeleiden. We ontwikkelden samen met de directie een communicatiestrategie voor de bekendmaking van de nieuwe naam en identiteit. We maakten de briefing voor een merkcampagne, begeleidden de bureauselectie en het proces van campagne ontwikkeling. We produceerden de campagne en begeleidden de implementatie van het communicatie- en mediaplan. Want bij een rebranding luistert het zeer nauw wat je wanneer aan wie communiceert. De campagne richtten we op de finance professionals. Die vormen het bestaansrecht van Public Search. Maar zijn ook moeilijk te vinden. De belangrijkste reden dat zij voor Public Search kozen als werkgever had te maken met de bijzondere cultuur en waarden van de organisatie. Dus die besloten we in de campagne te laten zien.
Diensten: marketingcommunicatiestrategie en aanpak, bureauselectie, campagnebegeleiding, productie communicatiemiddelen
Credits: Jan Bennink, Theo Imhoff